Často kladené otázky
Jak se objednat?
Domluvení termínu probíhá zpravidla telefonicky.
Potřebuji doporučení lékaře?
Ne, pro spolupráci není potřeba doporučení od lékaře.
Jaká je frekvence návštěv?
Frekvence návštěv je domluvena dle Vašich potřeb. Stejně tak počet setkání.
S jakými pojišťovnami máte smlouvu?
S žádnými.
Setkání jsou hrazena klientem.
Výhody přímé platby jsou:
- není potřeba doporučení od lékaře
- nemáte o návštěvách záznam ve své zdravotnické dokumentaci
- kratší objednací lhůty
- obvykle větší motivace pro změnu
Potřebuji změnit termín.
Ozvěte se, prosím, co nejdříve. Nedovoláte-li se, napište mi SMS. Telefonicky se dohodneme na novém termínu.
Je-li termín zrušen méně než 48 hodin před dohodnutým setkáním, je třeba jej uhradit v plné výši.
Jak probíhá první setkání
Na prvním setkání probereme a zhodnotíme důvody, které Vás ke mně přivádí. Na základě těchto informací Vám učiním nabídku dalšího postupu.
Hledáte-li pomoc pro své dítě, první setkání je bez přítomnosti dítěte. Potřebuji si s Vámi otevřeně pohovořit o potížích Vašeho dítěte a toto by v jeho přítomnosti nebylo možné.