Ceník a podmínky

Rušení konzultace

  • Jestliže se na plánované setkání nemůžete dostavit, je nutné omluvit se alespoň 48 hodin předem. V případě, že se neomluvíte nebo se omluvíte v čase kratším, je třeba termín uhradit. Termín v takto krátkém čase již nejsem schopna nabídnout někomu jinému. Děkuji za pochopení. Pokud by došlo k nutnosti měnit konzultaci v čase kratším, nabízím možnost změnit prezenční konzultaci na online či telefonickou konzultaci.

  • Prosím, abyste domluvené termíny rušili pouze ve výjimečných situacích.


Způsob platby

  • Úhrada konzultace je buď hotově, nebo předem na účet 231026099/0300 (uveďte do zprávy, prosím, příjmení a termín konzultace). Platby kartou nejsou možné. Mohu nabídnout možnost qr platby.

Online konzultace

  • Nově nabízím možnost online konzultací ve formě videohovoru přes Google Meet či Whereby. Na termínu, kdy bude konzultace realizována, je třeba se předem dohodnout. Též poprosím, aby částka za online konzultaci byla uhrazena před začátkem konzultace.

Spolupráce s pojišťovnami

  • Od 1. 1. 2024 je znovu spuštěn program psychosociální podpory od VZP. Pokud jste klientem VZP a měl byste zájem o zařazení do tohoto programu, pojišťovna Vám zpětně na konzultace přispěje 500 Kč. Příspěvek lze čerpat až na 10 konzultací. Bližší informace na stránkách VZP - konkrétně zde.
  • Podobný program nabízí i ČPZP, více informací zde.
  • V ostatních případech mé služby nejsou hrazeny zdravotní pojišťovnou. Pro naši spolupráci díky tomu není potřeba doporučení od lékaře. Výstupy z našich setkání nejsou zaznamenány ve Vaší zdravotnické dokumentaci.

Konzultace v čase 8 - 15 h

1 200 Kč/50 min

Konzultace v čase 15- 18 h

       1 700 Kč/50 min

Konzultace o víkendu/svátku

                       2 500 Kč/50 min

Zpráva z terapie


                                     500 Kč/

                                započatá strana A4

Lektorská činnost


dle dohody

GDPR

Na základě zákona č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) bych ráda informoval své klienty o rozsahu zpracování jejich osobních údajů:

  1. Abych mohla naplnit smlouvu uzavřenou mezi námi (tedy poskytovat klientům poradenské služby, terapii, krizovou intervenci apod.), zpracovávám osobní údaje klientů v následujícím rozsahu: jméno, email a telefonní číslo, a to pouze za účelem poskytování služeb dle uzavřeného kontraktu.
  2. Tyto údaje jsou pro vykonávání zmiňovaných služeb nutné - potřebuji klienty informovat o případné změně termínů, zasílat jim potřebné informace apod.
  3. Tyto údaje zpracovávám pouze já a nejsou zpřístupněny žádné třetí osobě.
  4. Na základě uvedených zákonů mají klienti právo přístupu k těmto osobním údajům, na opravu těchto údajů či jejich výmaz, jakož i další práva, stanovená v §21 zákona č.101/2000 Sb.
  5. Během konzultací si píši osobní poznámky. Tyto poznámky slouží pro mou osobní přípravu na setkání a kvalitní vedení konzultací. Nejsou nikdy dostupné třetím osobám.
  6. Nejsem klinický psycholog, a proto nevedu zdravotnickou dokumentaci podle příslušných zákonů.

V případě jakýchkoli dotazů se na mě prosím obraťte.


© 2019 Psycholog Mgr. et Mgr. Radka Minaříková, 775 266 244, KD Střelnice HK, IČO 08656908
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky